MURAH AJEEE....

Dengan hanya RM 170.00 untuk satu mlm, anda akan dapat merasai keselesaan menginap di Patimahhomestay.

Kami juga sedia menerima tempahan makan minum ( pagi, tengahari atau malam ) jika ada tetamu kami yang ingin merasai masakan kampung atau tradisional Terengganu seperti Nasi Dagang, Ketupat Sotong atau apa saja makanan kegemaran anda dengan harga yang berpatutan.

Untuk anda yang gemarkan Keropok Lekor atau Keropok Keping Terengganu, kami juga mengambil tempahan tersebut bagi memudahkan urusan anda...

Kepada yang suka kepada aktiviti lasak pula, jika anda memerlukan penunjuk arah ( guide ) untuk mendaki Gunung Ganang yang terdapat di Negeri Terengganu ini, kami bersedia membantu dengan menyediakan penunjuk arah untuk tujuan tersebut.

Sekian..........jangan lupa datang yer.....

Monday, December 6, 2010

MENGINAP DI RUMAH REHAT PATIMAH..

Rumah rehat patimah yang terletak berhampiran pantai amat sesuai bagi mereka yang ingin menginap selama beberapa hari bagi tujuan percutian..






Begitu juga kepada mereka yang mengikuti rombongan perkahwinan berhampiran dengan kawasan ini dan tidak tahu tempat yang sesuai untuk di jadikan tempat persediaan sementara,RUMAH REHAT PATIMAH adalah jawapannya..

Kepada mereka yang tinggal di luar Negeri Terengganu dan kebetulan terpaksa menghantar anak-anak untuk mendaftarkan diri ke universiti yang tersebut di atas,RUMAH REHAT PATIMAH amat sesuai untuk di jadikan tempat penginapan sementara..

Ianya terletak berhampiran dengan pantai yang cukup indah dan mempesonakan..rumah rehat ini juga mempunyai kedudukan yang strategik kerana ia juga berhampiran dengan UNISZA dan UMT..

2 comments:

rafina mimi abdullah said...

berapa sewa satu malam ni ila?hehe

eiyla said...

rm170 jer satu malam...murah jer mie... kalu ada program kat stadium gong badak ni pn leh brmalam kat sini. dekat jer...